Anak lelaki yang kemaruk harta memukul bapa dengan kejam sambil anak perempuannya merakam supaya lelaki itu dimasukkan ke penjara

Demi sekeping tanah yang dimiliki oleh ibu bapanya, dia sanggup memukul ibu bapanya yang membesarkan dan mengasihinya dengan kejam.

Bapa dan ibu adalah orang yang menjaga kita tidak kira macam mana susahpun mereka, apa yang kita lakukan dan mencintai kita tanpa syarat. Walau bagaimanapun, terdapat beberapa orang yang sanggup mencederakan kedua-dua orang yang paling penting hanya demi wang. Adakah mereka pernah berfikir tentang cinta mereka, pengorbanan?

Video seorang lelaki yang memukul bapanya baru-baru ini telah menjadi viral. Lelaki itu dipercayai penganggur dan terkenal kerana tingkah laku dan keganasannya yang menyusahkan.

Kerana dia kalah dalam beberapa pertarungan dan bermain judi, ia kembali ke rumah orang tuanya. Sekiranya dia mahu tinggal di sana, ia adalah perkara biasa. Namun, dia meminta ibu bapanya untuk menjual rumah mereka untuk mendapatkan wang.

Dia tidak memikirkan langsung masa depan ibu bapanya, yang telah berusia dan hanya mahu menikmati hari-hari terakhir mereka dengan aman. Mereka memerlukan rumah untuk melindungi mereka, untuk tidur pada waktu malam. Jika mereka menjual rumah ini, ke manakah mereka akan pergi?

Kerana ibu bapanya terus menolak permintaannya, dia tidak teragak-agak untuk memukal mereka secara kejam. Dia juga memegang pisau besar, mengancam bahawa dia akan menamatkan mereka. Malangnya, ibu bapanya yang lama dan lemah tidak dapat berlari dan bersembunyi. Mereka hanya tinggal di sana, gemetar dan mengerang dengan kesakitan dengan setiap laknat yang dia katakan.

Semua orang marah dengan tindakannya

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *