Penjual Kuaci Paling Mesra Dan Cute, Semoga Allah Murahkan Rezeki Mu Dik Dan Dah Besar Nanti Kau Jadi Peniaga Yang Hebat.

Baru-baru ni tular satu video yang disebarkan oleh seorang netizen yang sedang membeli kuaci dari seorang hudak yang comel. Bukan sahaja cute, malah budak ini juga mampu meniru suara animasi populer upin dan ipin. Semoga besar nanti ko aan jadi peniaga yang berjaya dik. Akak salute!

Bawah ni adalah sebahagian dari komen yang dilemparkan oleh netizen di media sosial. Kalau tak silap lah kat tawau sabah ni..budak ni jual kuaci..zhueL Redbull eh bodoh tu kat sabah tu bdak kat tawau pikir ak tk pernah jmpa ka budak ni ak tampar juga ni. Afiq. Hamid steady bh.. Biarlah d mana2 pon budak tu. Doa shj baik. Mau tmpar2 kenapa pulak

Penjual Kuaci Paling Mesra, Semoga Besar Nanti Kau Jadi Peniaga Yang Hebat Dik !

Budak ni memang cara cakap nya mcm tu.. saya sendiri perna beli kuaci nya..Jgn dok brckp otok2.x semua org d twu ni brbangsa sama..di twu ni brbilang kaum.ak jk dri twu bkn brbangsa otok tp jawa banjar..lg 1 brsyukur kecik2 ada niat hati brusaha carik duit mkin ada kekurangan yg kita pasti.tp sekurang kurangnya alhamdulilah Ank kecil tu TDK malu berjualan wlupun kuaci…moga c Adik kecil sentiasa di murahkan rezekinya 1 fmly.amin

Pengaruh upin ipin ne..ank buah ku pun bckp mcm ne. Pernah beli kuaci budak nii..hehe kat tepi highway tawau..pena tnya asal dia org smenanjungka..dia ckp asal tawau..sbab pengaruh upin ipin katanyaa…baguss budak ni Comel nye dia ..sopan plak tu ..mudah² an adk ni jd anak yg baik dn berjaya dlm hidup satu hari nanti. Moga adik tu berjaya dalam perniagaan & diharapkan lagi dijauhkan oleh jembalang setan iblis yang nak kaut untung nak take barangan adk tu berniaga ! Ssiapa Paham tu anguk2 jela kalau takpaham raver jela okay

Penjual Kuaci Paling Mesra, Semoga Besar Nanti Kau Jadi Peniaga Yang Hebat Dik !

Aku tgok muka dy aku tbyg haqiem rusli plk.. besaq2 nnt muka haqiem rusli ni.. suara mcm upin ipin.. bguih la adek ni. Alahai comeyy nyee dia..peramah lg tuu.. suara dia mirip kartoon upin ipin kn.. mana adik ni menjual teringin nk jumpa cara cakap sopan santu jee..

ALLAHHUAKBAR.. baru 4 5tahun Dah Pandai Cari Rezeki Halal.. Doa Abang Semoga Kau Dilimpahkan Rezeki Halal ALLAH.. Dan Jadi Anak Yang Soleh Untuk Ibu Dan Bapa Ko Adik.. AMIN!!! Budak ni mst baik kn. Harap xde lh yg merosakkan pemikiran budak ni dh besar nnt. Ko jadi adik aku je lah dik.. xyah jual tu sume. Aku sapot gi belajar. Aku pon xde adik. Kecik2 dh susah2 meniaga. Mane nk belaja lg. Skolah lg aku perhati ja mulut dia tu mcm ikut gaya boiboi pun ada. upin ipin pun ada. comel. Video montaj masuk dan keluar terlalu kuat bunyinya. Naik menyampah dah! Selagi tak betulkan setiap video aku kasi dislike. Dah dapat first dislike dari aku. Padan muka!

Mana adik dia? Dia selalu 2 org. Adik jual ayam ngan mail ke apa. Adek ni mmng sopan ,smua org yg lpk kt highway dia bwa brgurau,adek ni pndai mlawak,klau dh face to face ,weii comel adek ni dia nhe selalu dekat highway tawau. siapa yang lepak sana beli la dia punya. takan orang tawau kedekut. hahhahaha. jangan kamu marah boss kuh. Berulang kali aku tengok yang paling aku suka dia cakap”maaf makcik” pastu yang “ok tq”

Penjual Kuaci Paling Mesra, Semoga Besar Nanti Kau Jadi Peniaga Yang Hebat Dik !

Ini adik yang baik.. klu ajar budak berniaga dari kecik lebih baik, janji benda tu halal.. dunia sekarang smua suka berniaga sbb seronok ka. Adik Ni Dah Besar Nanti Mesti Pandai Survive diri. Aku ingat aku sorg je yg perasan suara dia mcm upin ipin.. Comel je kan? Mcm muka zukie versi kecik. Ni kalau mngayat awek conferm 100%. pndainya dia berniagaa..alololo comel sgtt2. Comelnyeeerr suare diaa. hahaha dh mcm kartun daaa aku tgk bdk ni hahaha pape pon semoga dipermudahkan segalanya dan dimurahkan rezeki …Amin

Budak tidak sepatut disuruh kerja sebab umur nya tidak sepatut dewasa yg suruh dia buat kerja ni macam mana pun dia ingat boleh meggunakan budak ni supaya org yg lain ada “kasihan” dia sikit supaya beli kuachi dgn senang dijual sikit …………saya memang tak suka , sebab semasa saya umur macam dia pun disuruh kerja keras daripada keluarga saya ,benci betul dah jadi sakit sepanjang tahun selama lama waupun i dah dewasa sekarang . Budak nie layak jadi pelakon..muke comel…Suara dia..ya allah..comelnya..geramnyaaas…Sikit hari ntah dah jadi pelakon . Mana tau kan Muka comel..suara pun comel.. sekali dengar mcm suara upin ipin plk

Maaflah behambur.. Hha .. Saye nak sebuting boleh tak.. Tapi maaf sebab inda ada usin ku. Dalam pengamatan saya budak ni ada masa depan yg cerah..insyaallah. kesian dkt anak2..kecik2 dh cri rezeki.mne pihak yg kata nk tolong tu..pilihanraya nk dekat baru nak turun padang ke.nasib badan..sory bkn nk perlekeh.hanya beri peringatan.tkut ape plak nsib ank cucu aku nanti.sorry eyh..

Klau jmpa tolong la bli ….topap50 hinggit bleh bli…takkn kuaci rm1 xbleh. Kecil2 lagi dah pandai berdikari..terbaik la adik ni. comelll..semoga jd anak yg baik dan berjaya d dunia dan akhirat.. wau peniaga berjaya kaya raya sok ni. Kesian nya budak ni. Nie mesti kak ros yg sruh dia org jual..hahahaa

Sumber dari InforDunia

Related posts

Leave a Comment