Allahuakhbar, Terdengar Suara Jeritan Manusia dari dalam Lubang Terdalam Dunia yang Digali di Tempat ini.

Di petik dari ceramah Ustaz Abdullah Khairi..Seorang profesor dari Russia,pada asal nya meletak kan satu alat di dasar bumi untuk mengkaji gempa bumi.

Namun apa di dengari adalah suara Jutaan Manusia menjerit meminta pertolongan..Di kata kan ini adalah suara dari Seksaan Alam Kubur dan suara tersebut di sah kan asli.

Satu team yang melakukan projek untuk teknologi sains baru melakukan kerja penggalian ke dasar perut bumi di Siberia.

Namun ketika melakukan kerja penggalian itu mereka benar benar terkejut kerana menemui sesuatu yang tidak sama sekali di sangka.

Setelah mereka menggali lubang yang amat dalam ke dasar bumi ada sesuatu yang terjadi bila mereka semua mendengar suara suara aneh dari dasar bumi.

Pada mulanya mereka sangka itu bunyi dari alatan mesin yang mereka gunakan untuk menggali jauh ke bawah tetapi walaupun mesin di hentikan suara suara itu tetap kedengaran.

Para team yang penasaran akhirnya megastar mikrofon khas ke bawah ke dasar lubang untuk mendengar lebih jelas.

Ternyata apa yang mereka dengar buat semua ketakutan. Suara yang mereka dengar rupa rupanya amat jelas suara manusia yang seperti meminta pertolongan.

Masya Allah..apa sebenarnya yang berlaku..

Apakah kejadian yang di alami oleh team yang melakukan projek teknologi ini untuk memberitahu kepada kita umat manusia sesuatu?
Memang sukar dan mustahil dapat di rumuskan dengan akal manusia yang normal. Wallahualam..

Jom kita saksikan video ni dan share juga dengan kawan kawan.

Related posts

Leave a Comment

+ 81 = 87